Attackerad av finnar !

Yeo.. Så är de.. Har fått så många finnar att det är sjukt.. Annars har det varit någon lite då och då.. Men NU! Nu jävlar har hela ansiktet attackerats av finnar.. Och det kliar så sjukt i finnarna.. Jag vill klämma ! Jag vill trycka ! Jag vill få bort dom jävla finnarna.. Annars får jag aldrig ngn ro.. Inte för att de e hela världen om jag får en finne.. Men så fort jag får de får jag sånt begär att ta bort den, samma sak är de när man får sårskorpor.. Speciellt när jag va yngre.. Då kunde jag inte behärska mig.. Spelade ingen roll om de va världens jävla sårskorpa och att halva handen skulle trilla av om jag tog bort sårskorpan.. Lik förbannat krattade jag bort den på 0,3 sekunder.. (eller ngt sånt)

Jaou jaou..

Ikväll har jag jobbat.. De va riktigt kul faktiskt.. Mkt skratt.. När de e så som de va ikväll, då är de roligt att jobba..

Näe men de e ju ingen som vill prata med mig på msn lr ngt.. så får väl logga ut o så..


Över o ut


Btw.. Pysen e en jäkla stöddmupp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0