Ännu en dag..Susse snart ?

Naij.. Lär väl va vaken i en timme till misstänker jag... Men vad gör det då? Tröttheten har inte riktigt kommit ännu..Kan bero på att jag och Pysen gick o la oss efter morgonkisset och sov 1,5 timme till, de va gött.. Och min säng är bara så grymt jävla skön med.. I luuuv my bed =) hehe..
Och fortf. snusfri..Sen den 6;e säger vi (minns inte om de e 5;e lr 6;e..så vi säger den 6;e). Det betyder att jag varit snusfri i 12 dagar (Det är den 18;e idag va ? Och jag räknar rätt va?)

Mer då.. ?
Jag vill ha massa pengar.. Så jag kan få känna mig lite rik.. De skulle va fint...
Som när de va spelkväll o så vid Virre och Peter och jag fick frågan om jag skulle va lyckligare om jag va rik.. Gissade vad jag svarade ?
Svaret va kort o gott: "HELL YEAH !"
Så nu vet ni det med.. De va intressant va ?
Yeo.. De e ju inte konstigt att de e så många som läser min blogg.. Jag menar, Katrin Schulman kan ju pissa sig själv på fingrarna.. (I wish !! att de va så iaf)
Bara för att hon blir så jävla uppmärksammad..

Haha.. Jag är så jävla less på henne.. Va fan gör bruden egentligen ?!
SKriver en massa sörja.. Festar varje helg (inte konstigt att hon e me i bakisskylten lr va de va) och anser sig va bättre än alla andra och får betalt för de..

Näe men skit samma..

Har strömmen gått när du ska på toa ? Använd en pannlampa att lysa upp med.. De funkar skitbra !

Över o ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0