No more kubb förräns om 1 år

Yes, nu är kubb vm över för min del fram tills nästa år.
Iofs after-kubb imornkväll o lär väl va där ett tag, men inte spec. länge eftersom jag jobbar imorn
och på söndag.
Ännu en ob-dag ;)
Hehe..

Aja..
Idag så har man varit i Rone hela dagen.
08.40-18.00 typ..
Så det har blivit många timmar kubb ;)
Och trevligt hade vi de !
Gick rätt bra, drygt som fan bara att vi åkte ut mkt på utslagskubben..
Drygt som fan, men lika så gott..
Annars hade vi aldrig kommit hem !
Blev stucken av en geting idag med, första gången i mitt liv det hände !
Kändes lite felknullat i foten ;P

Hur som haver barnen kär, ikväll ska man bara ta det lugnt iaf..
Orkar inte med så mkt heller..
Nu är det "Undercover Brother" på 3:an, skitbra film det, så ska se lite på den..

Audin e ju också helt felknullad, så verkar inte som att jag kan ta ngn bil till jobbet imorn heller..
Men man börjar ju fan bli van, känner att skicka helvetet till Levide Skroten..

Jaja..
Sktisamma, har väl hänt rätt mkt, men orkar fan inte skriva ngt..
Lillasysters bandkompisar är nere sen igår med, men dom skall iväg
på fest om en liten stund..

Jaja..
Orka skriva mer.. Mf´s !

Över o ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0