Nu är det ganska mkt

som går runt i min skalle, inte helt bra grejjer heller...
Men anyway..
Det bra då..
Lördagen så var det typ lite fest i Lau hos Zandra, vi käkade (potatisgratängen blev inte allt för jävla bra men de va inte mitt fel), så lekte vi lekar o drack.. Vi hade iaf kul.. Visk-leken och jag-har-aldrig var roligt och småintressant..

Hmm.. Har nu fått min utbildning och första homepartyt är bokat..

Sen är de massa annat som har hänt med, men vill inte riktigt skriva rakt ut vad det är..
Oroligheter osv...
Hoppas på o bli lite lugnare ikväll iaf..
Mer ikväll då..
Skall va me Peter & Virre va de tänkt.. Vi tänkte se simpsonsfilmen men det sket sig lite, dumt nog =/

Aja.. anyway typ..

Inte så mkt mer o skriva, väntar på att Peter skall komma hit, måste snacka lite me honom o så..

Över och ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0