Nu är de iaf gjort...

Mmm..
Igår vad det den dagen..
Gick rätt bra, men under två timmar.. vilken smärta !
Har nog aldrig haft så ont i hela mitt liv, gjorde så ont att jag kräktes...
På kvällen kändes det lite lättare iaf...

Idag har jag inte gjort så mkt..
sökt 3 jobb..
Varit på apoteket och hämtat ut mina piller..
Varit och köpt mer nyponsoppa.. Men den e slut nu, skickade ett sms till mor min o bad henne köpa hem mer...
Annars har jag bara suttit här hemma..
Peter & Jonas va väl förbi en kvart för att sen försvinna..

Jag vill göra något ikväll, någon som vill umgås med mig ?
Känner att jag behöver sysselsätta mig med ngt för att slippa tänka på allt och då förhoppningsvis slippa bli ledsen o må dåligt över allt, än så länge har jag klarat mig..
Brukar alltid låsa allt inom mig, för att skydda mig själv..
Men då krävs det att jag håller mig sysselsatt med något..
 
Helgen då ?
mmm, varit snack om de.. men då ska de drickas.. näe tack.. jag är inte spec. sugen på att dricka faktiskt, risken finns väl att de blir lite småjobbigt om man kommer att tänka på allt och allt blir oftast värre med alkohol i kroppen..
Men Dan & Kjell låter intressant, och det kostar bara 50:- och det är det värt..
Näe, de blir ingen alkohol för min del, tack så mkt..

Fan, kan inte någon komma hem nu?
Jag och Hanna skall iaf hyra Blades of Glory nu i helgen..
Min älskling är ju me.. Will 4 president ! (Sen att hans fru e svensk e ju bara bäst)...
Såg honom på Ellen i tisdags.. Lycklig.. Han är så grymt bra.. Love !

Näe..Men någon..ring !
De e dumt att Anna ska jobba imorn, tyckte ju att hon skulle komma hit ikväll, men vi ses nog imorn.. I hope !

Nååååååååååååååååågon?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0