Näe nu får de ta mig fan hända ngt !!

Nu sitter man här igen..klockan e fan kvart i två på natten.. Jo men de här funkar inte..
Sunkig jävla helg...förutom de timmar man spenderade me Zandra-Dee, Lowe & Käthy..

Jag måste komma UT !
Jag måste träffa NYA & INTRESSANTA människor !
Jag känner att min vänskapskrets bara blir mindre o mindre !
Jag känner inte att jag måste byta ut mina vänner !
Men jag känner ta mig fan att jag måste träffa nya och intressanta människor..
Vad gör jag då ?!
JO!
Jag sitter hemma !
Fan va luffigt..

Man kanske skulle börja en kurs lr ngt ?!

Hmm..
Får hitta på ngt smart..
Har inte så stora förhoppningar på den där kursen som AF har som börjar på tisdag, säkert bara massa stolpskott lr ngt liknande..

Hmm..
Det känns som att risken att jag kommer bli en 40årig kärring med medelålderskris som är allmänt irriterad och despertat, verkligen finns..!
Fy fan va illa...

Över o ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0