Fan va trött jag blir !!

Va tvungen att skriva lite mer..
Jag är så jävla trött på folk som gör sig själva till offer... LÄGG AV!!

Det var en kille som för några minuter frågade mig va man kunde göra för att inte tycka synd om sig själv..
- ta sig i kragen! var mitt svar..
Men nej.. det går inte att göra de själv..
Näehäe?! Vem fan skall ta dig i kragen då ?! Det är DU själv som måste göra det, annars hjälper de inte ! OKEY?!
Visst man kan få stöd av vänner, men i slutändan så är det BARA du själv som kan göra något åt det..
Han menade även på att de e ju svårt när man själv inte inser det.. - VA FAN! Du har ju själv påpekat vad felet är!!

Näe men när inte mina svar duger, då skall man vara otrevlig mot mig istället?!
 frågor som "varför svarar du när jag skriver egentligen?" - EHH! Just för att du skriver kanske !?

Näe kan inte folk bara sluta göra sig till offer hela tiden..
Jag säger inte att man inte får må dåligt och så, de gör ju alla nu för tiden.. inkl. jag själv..
Visst, tyck jättesynd om er själva, för jag har gjort det med mig..
Men att göra sig till ett totalt offer.. Nej !!
Och när svar inte passar när man frågar.. Inte fan behöver man bli otrevlig.. !

Jaja.. Hur löste jag problemet då ?
Hmm.. Den killen är självklart borttagen från min msn-lista.. Sånt klarar jag mig utan!

Över och ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0