Vem fan är Marie Plosjö ?

Eller hur fan hennes efternamn nu stavades..
Va inne på Natacha Pyeres blogg (säkert felstavat de me, men de skiter jag i)
Iaf.. Hon skall ju tydligen förminska brösten.. Och tydligen tycker den där Marie att de va barnsligt lr ngt sånt.. VA?!
Men iaf..
Vem Natacha är har väl typ ingen missat.. Hon blonda me värdens sillisar.. Iaf.. Kul för henne att hon ska förminska sillisarna, men som sakt..de e hennes grej o jag bryr mig inget större om de..
Det jag blir fundersam på är va den där Marie har skrivit.. För de första.. Va fan har hon me de o göra? För de andra.. Varför skulle de va barnsligt lr va fan hon nu skrev.. För de tredje.. VEM FAN ÄR MARIE PLOSJÖ?! Låter som en sån där fjompig brudjävel som varit med i Big Brother.. Kanske är så ?

Om någon vet vem fan hon är så kan ni om ni vill berätta de..Lr så kan ni skita i de..

Egentligen så ger jag blanka fan i vem hon är ! Funderar mest på hur fan hon kan vräka ur sig en sån fjollig grej...


Över o ut

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Skrev namnet på google och hon är tydligen oxå modell MED sillisar .. Haha !

2007-10-18 @ 21:24:00
Postat av: Anna

Hon Var med I en Dokusåpa Samtidigt som Natascha... kommer ej ihåg vad den heter... men en där dom är på nåt fint hotell eller vad man ska säga!

2007-10-19 @ 11:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0