Sur, förbannad & jävligt irriterad...

Jaha.. Imorn så är de dags att behöva åka in till stan för att gå på kurs hos AF, kan ju formulera om de.. Så är de dags att åka in till sketna visby för att gå på en av alla totalt onödiga och värdelösa kurser !!
Yes, så är de.. Va fan, dricka kaffe och jollra, det kan jag göra hemma !
Inte fan behöver jag åka in till stan för o behöva göra de !

Näe de e totalt onödigt..Det är tid som jag kan sitta hemma och söka jobb och städa hemma på.. Men näe då.. Inte de, då måste man in dit..

Och så skulle man ha skickat in sitt CV till den snubben tills imorn.. Men vet ni va?! DET SKITER JAG I !!


Över o ut

Kommentarer
Postat av: Anna

hej gumman! hur e det med dig? bra hoppas jag! länge sen man hörde nåt från dig kan ju bero på att jag kanske ej har kvar lunar :P men tänkte på danne
sa att han ej hört nåt från dig på länge när jag fråga han hur det var med dig nu för tiden :P!
Skrev ner min msn där ifall du vill adda =)! ta hand om dig nu! puss å kram

2007-10-10 @ 12:12:25
Postat av: Anna

Sarah goes blogg, mest hela tiden!!

2007-10-10 @ 21:33:54
URL: http://lillfraesarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0