Storstädning...

När: Idag (NU)
Vart: (Mitt rum)
Hur det känns: (TRÅKIGT!!)

Jaja.. Iaf.. Håller på o städar och rensar ur mitt rum på en masa onödig skit.. De e sjukt hur mkt skit man samlar på sig... Har en halvfull stor sopsäck på rummet nu..o jag har kanske hållit på knappt en timme..  Hehe.. Dessutom, jag behöver ett större rum.. (EGEN LÄGENHET!) för att få plats me mina saker..
Hade vart skönt o slippa ha allt packat på sig, men de blir väl förhoppningsvis bättre efter städningen och rensningen idag.. Sen har jag tänkt gå igenom alla saker i min walking-closet.. Och se va de e för saker där i... Om jag vågar ;) hehe..

Antal sökta arbeten idag & igår: 11 stycken ! Om någon läser de här.. Har du jobb i sthlm åt grymt arbetsvilliga mig ? eller.. Har du en lägenhet att hyra ut så fort jag fixat ett jobb i sthlm ? ;) hehe..

Näe men planen är väl den att förhoppningsvis skaffat mig ett jobb i sthlm tills jul/början av januari nästa år.. Så jag har typ 2 månader på mig o fixa de, men hey ! Jag fixar allt ;D mwoahaha.. Annars så får jag väl bo hos Hanna en vecka innan hon tröttnar och slänger ut mig ;) hehe..


Uppdatering kommer...

Över o ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0