Samma sak hela tiden, och jag är så grymt trött på det !

Yes, så är det..
Samma visa varje dag (okey, inte precis samma men dom går ut på samma sak i princip)
Man går hemma..Man är arbetslös..Man är uttråkad..Man är rastlös...Man är trött !
Yes, jag vill lixom ut i världen !
Någon som vågar följa med ?!
Jag vill också kunna blicka tillbaka om 10 år och fler och bara tänka "Fan va kul det va och att jag vågade !"
Livet måste ju levas..
Får se hur man skall lyckas tjäna ihop pengarna till en sån resa..
Hur häfftigt som helst o luffa runt i europa lr australien lr något annat häfftigt..!
Man kanske skulle jobba lite i norge o tjäna pengar..
Någon som är sugen på det då ?!

Jag vill göra saker, se saker.. LEVA !


Över och ut


Kommentarer
Postat av: Anna

Tyvär tror jag livet går ut på upprepelser...

2007-10-03 @ 08:56:00
URL: http://lillfraesarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0