Promenad me Allfåns i regnet..

Yeo.. Gick ju ut me Allfåns imorse så han kunde få skita o allt möjligt..
Men innan dess så va jag tvungen o ta min kopp morgonkaffe.. lr den första koppen me morgonkaffe...
Sen bar de ut... Och det regnade självklart, så där gick man me hunden, hade en over-size stickad tröja istället för jacka, för den e grymt skön..
Blev lite fundersam över regnet, men de va faktiskt riktigt skönt att gå i regnet..
Det var ju inte så att de vräkte ner utan de regnade mer sakta..

Sen när vi kom hem igen så fick jag leta reda på en handuk,  pratade lite me Fido som låg nere i källaren och sov och gick sen upp och torkade av Allfåns innan han fick sin frukost..
Tog en till kopp kaffe o gick upp hit till datan för o lyssna på lite musik o så..

Så satt man här en stund o sen gick jag o tog en dusch.. Nu har jag kollat mailen.. Stjärnholm har uppdaterat sin resedagbok (Hon är ju i staterna sen den 3:e januari, om jag minns rätt.. och hon är nu på manhattan tyckte jag hon skrev..för hennes lillebror skall upp och hälsa på.. Skitkul! Jag e sugen på o göra de me, men då ska man ju ha pengar, och där sket de sig ;) hehehe)
Sen hade jag fått annan skitmail o sånt som man bara blir trött på och raderar innan man läst de.. Lika bra ju..

Näe nu har jag väl snart torkat, ska ner o plocka ur resväskorna.. för de har inte gjort än.. De e lite bad =) men va fan.. Har ju haft annat för mig ;D hehe..
Naij naij..

Över o ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0