Men oj...

Har precis fått ett väldigt trevligt samtal faktiskt.. riktnummret va 08 så jag va lite fundersam faktiskt vem de kunde va..
Det var tydligen från ett jobb jag hade sökt, personen va också väldigt trevlig:)
Iaf, hon hade iaf tyckt att min ansökan var bra och att jag lät som en gullig tjej (Tack =D )
Och att jag gärna fick komma upp och kolla in och typ prata lite mer..
Lät som en bra ställe, mkt som mitt gamla jobb (inte för att jag tyckte om de stället, men sättet man jobbar på)
Så det är ju sånt jag i pricip redan kan, va bara t.ex. bordsbeställning som jag inte riktigt sysslat me...
Så jag ska ringa imorn tänkte jag (hon sa att jag skulle få tänka över det och sen höra av mig om jag var intresserad, men de e jag redan, va bara de att jag ska ha råd o göra de..men jag får låna lite pengar av pappa, så de ordnar sig)
Så det blir att jag åker upp på torsdagmorgon och kommer hem igen på fredagen..
Har lite småfjärilar i magen nu..trodde inte jag skulle få ett jobb i sthlm.. men när jag pratade me henne så va de mest.. OJ! i min skalle =) hehe..

Får se va som händer då...


Över o ut

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hoppas på det bästa. =D

2007-10-21 @ 19:00:51
URL: http://lillfraesarn.blogg.se
Postat av: dannes Anna

Vi Håller tummarna för dig =)!

2007-10-21 @ 23:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0