Lite statistik

Här kommer lite kanske intressant statistik om sex:

Tjejer:
- 47% av svenska tjejer onanerar MINST en gång om dagen
- 74% av svenska tjejer har en lesbisk erfarenhet (30% har gått hela vägen)

Killar:
- 37% av svenska killar onanerar MINST en gång om dagen
- 30%!! av svenska killar har problem ibland/ofta/alltid att få upp den

Båda:
- Svenskar tycker att svenskar är bra i sängen 95% tycker att vi e över medel
- 29% av oss svenskar har ALDRIG haft ett one night stand
- 45% av oss har haft analsex (Mexico värst med 61%)
- 15 av oss har spelat in en egen porrfilm (Mexico värst även här 28%)
- 15% av svenskarna har haft sex med över 30 pers (2-5 är vanligast, 24%)
- 29% (vanligast) av svenskarnas samlag varar i ca 20 min (11% har 45min eller mer)
- 49% av svenskarna har sitt personbästa i antal ggr på ett dygn med sin partner på 4 ggr eller fler!!
- 26% av svenskarna har någongång somnat under en sexakt FYFYFY                     
(Jag tillhör väl den skaran, men de e väl inte jag som ska skämmas i så fall?)


Över o ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0