Jobbe !!

Yepp.. Äntligen så blir de lite jobb.. Nästa lördag.. Blir o jobbe, åke hem o lämna grejjerna o sen bege sig på BARTY.. Me stort B =P

E lite småtrött men jag har ingen lust o sova..

Nils, du borde söka.. mwoahahaha..

Pratar lite me Anna (Dannes Anna..inte min Anna..) på msn..traijvlot..

Hmm.. Imorn så ska jag baka lite mer, men de blir bröd imorn (på mammas förfrågan)

Naij.. int mkt mer..

Får se hur helgen ser ut... Blir förhoppningsvis o va me Anna (Min Anna, o inte Dannes Anna) Hehe.. Lite o hålla koll på...

Över o ut


Kommentarer
Postat av: Anna

Det finns bara en Anna ;)

2007-10-17 @ 23:15:14
URL: http://lillfraesarn.blogg.se
Postat av: Dannes Anna

hehe inte lätt med alla annor :P fint nanmn ju:D
hoppas allt är bra med dig! kram

2007-10-18 @ 14:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0