Hmm.. men vadå !?

Okey..
Nu sitter jag på msn (som alltid typ..)
Iaf.. Pratar om onsdagskvällen.. Och DIREKT! "fick du me dig en kille hem lr?" och "han kanske drog med dig hem?"
Och jag känner bara.. VA FAN?!
För efter första frågan så var mitt svar: "NIX!"

Men så är det.. Folk har uppfattningar, har jag märkt, sett & hört..
När de kommer till min personlighet och mitt sexliv !
Alla tror att så fort man försvinner med en kille så är man helt klart någonstans och knullar!
Det är lite småtröttsamt men orkar ändå inte bry mig...
Får helt enkelt bjuda på va folk än tror om en...

Inte för att jag aldrig har sex, o bara "näe men guuuuud va snuskigt!"
I sanningens namn så ÄLSKAR JAG ATT KNULLA !
Men varför skall folk direkt "Nu är dom och knullar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! typiskt Sarah"
Va fan, är jag den enda människan på den här planeten som knullar/har sex/älskar..finns många namn på det men jag föredrar fan ordet knulla... Så nu vet alla det..

Över och ut

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sant så sant =D

2007-10-05 @ 21:32:21
URL: http://bandelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0