Hemme !

Nu är man hemma igen, lr båten va inne typ 14.15 så har varit hemma ett par timmar..
Har mest tagit de lugnt och så..
fundilerat lite över morgondagen och så..
Jaou jaou... Sen får man se hur de blir me resten..

Skall först jobba.. Kommer kanske ta en 3(?) timmar, skulle tydligen blir 15 pers. så jag räknar me ca 3 timmar.. Så kommer väl till festen vid 23-tiden ;) hehe.. Natten e ju ännu ung då ;)

Lite småont i magen...

Den grekiska rullen va god ;)

Jag vill ha riktigt snus.. Kan inte min jävla rapé ta slut snart ?


Över o ut

Kommentarer
Postat av: Anna

Natten är ung då min sköna böna ;). Min renrulle var också god :D

2007-10-26 @ 22:11:41
URL: http://lillfraesarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0