Hemme !!

Yes... Bestämde mig för att åka tillbaka till ön igår, de va skönt att få komma hem... Sthlm va ju inte de roligaste direkt..

Anyway..

På pendeln mot nynäs hade jag världens skräckresa.. Lr inte direkt.. Men satt o va irriterad och väldigt våldsbenägen... Men jag satt tyst och behärskat, duktigt som jag är.. Våld leder ju ingen vart, men de hade vart skönt o få utlopp för sin irritation...

Kanske ska berätta vad som fick mig till detta tillstånd : 3 små äckliga fjortispunkare... Dom satt o skrek o höll på o fånade sig och va en värre pina än en böld i röven ! Jag NJÖT när dom små jävla skitungarna hoppade av pendeln... Har ju absolut inget emot punkare..men fjortisar däremot.. Jag fixar dom helt enkelt inte !! Jag HATAR dom !!

Sen då... Båtresan gick bra, satt och läste 100 miljoner tidningar och när jag hade läst dom så läste jag i min bok.. Försökte rita lite men de gick inge bra, så jag forts. att läsa istället...

Idag då.. Bara lugnt hittills...
Har faktiskt sett idol =/ (jag vet! Jag VET!!) Men jag kan inte hjälpa de.. Jag tycker Daniel är så fantastiskt jävla grym !! Samma me Evelina (tror hon hette så) sjöng "for your eyes only" (tror den hette så, från en bond-film iaf) Hon va så grymt jävla bra !!! Halleluja moment ;D mwoahahaha...

Idag så ska jag väl packa upp och allt sånt..
Ta de lugnt osv....

Just de.. idol.. Hon Marie Picasso... Hon har ju vart me i BB... (kollade inte den säsongen) men va de inte hon som alla tyckte va så jävla urblåst och gick omkring o sjöng hela tiden ? (som sagt, jag såg inte den säsongen så har ingen som helst åsikt om de..) men va de inte så ?

Jaja.. Spelar roll ?


Över o ut

Kommentarer
Postat av: Anna

Sarah!! Du har förstått ditt bästa hör jag.
Sthlm.. överskattat. Sarah se på ido :O! Och ja, hon har vart me där!

2007-10-14 @ 16:12:10
URL: http://lillfraesarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0