Fan va bra jag är !! =D

Yes.. Jag klev faktiskt upp vid 8 imorse..de ni ;) Klädde på mig o gick ut me Allfåns... Och bästa av allt ? Jag var VAKEN när mamma ringde för o säga till mig att vakna o gå ut me Allfåns..Mwoahaha.. in your face ;D

Sen så kom man in efter promenaden.. Hade satt på kaffe innan jag gick ut så de va klart när jag kom in.. Hällde upp en kopp kaffe, hällde upp nyponsoppa i en djup tallrik o satte mig i soffan för o käka min frukost..

Sen har jag suttit och skrivit två ansökningar.. FÖR HAND ! De ni ;) Hehe..

Så har jag också varit ute i festlokalen och städat.. Plockat undan alla burkar och flaskor i kassar och även hängt ut duken på sträcket för att de ska bli vädrat o slippa all alkislukt =)

Sen så har jag pratat me Zandra..

Fyllt i socpapprena me dom jobb jag sökt.. ska kolla nu en massa mera jobb...

Och klockan är bara lite efter 12 o jag har redan hunnit massor..

Fan va bra jag är !! =D hehe..

Och sen.. inatt drömde jag värsta mysko men softa drömmen... Jag drömde att Katrin Schulman (hoppas jag stavade rätt) var min chef.. Och att vi snackade i telefon över ngt... De va rätt shysst dröm..

Över o ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0