En smått hämdlysten liten jävel

Hehehe..
Aja, sen va som menas me de e skit samma ;)
Idag har man varit i Stånga hos Annicka.. Drack kaffe, snacka o spela yatsy (som jag åkte på stordäng i... E inte min grej de där)
Sen så kom jag hem..
Tedh va förbi o ville ha kaffe, sen kom annicka, sen gick vi till fenicia för tedh ville ha pizza.. Sen gick han o lill-kim o jag o annicka tog en sväng på hemse.. Ringde till Thomas men han ville inte komma ut..
Kom hem hit efter en sväng o kollade mina gamla fyllebilder o sånt, garva en del o så..
Imorn ska jag upp tidigt... Ringa MVC vid åtta.. Jobbigt.. Sen så ska jag ringa den trevliga "tanten"... Så måste nog bestämma mig lite tills imorn...

Ujujuj...

Lögner e inte roliga..
Ujujuj...

Ser framemot att jobba lite på lördag, ska ringa o boka ett annat, fått ett nr till en person som va intresserad av att boka...

Över o ut

Kommentarer
Postat av: Anonym

yeah ja det var en rolig dag får vi göra om snart men vi höres på fredag hoppas det går bra i sthlm ha det gött kram

2007-10-23 @ 21:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0