Dränkt mina sorger i nyponsoppa och päron...

Lr sorger o sorger.. Snarare så är jag grymt uttråkad... Har varit de sen jag kom hem till lägenheten typ..
Trött o ont i kroppen o uttråkad...
Gick till affären iaf o köpte nyponsoppa, en tidning, päron, tunggummi och lite godis..
Tryckte i mig ett päron o nyponsoppa...
Sen grabbade jag i dag i godispåsen, käka typ tre godisar... Sen mådde jag grymt jävla illa !
Så är de ngn som vill ha en godispåse så släng iväg ett sms, annars får mina syskon dela på den...
Dom lär väl kanske komma hem om en timme lr två...
Funderar lite på o ta o sova..
Har varit uppe sen kvart i fem imorse..
Trögt ! Har varit så trött hela dagen.. Satt me Jesper på ett café på kungsholmen.. Höll på o somna...

Aja, har varit på arbetsintervjun idag... Fint ställe de.. Och trevliga va dom också =) Så man får hoppas på det bästa.. Skulle också va så skönt o få ett jobb, få ngt att göra om dagarna.. Jag e tydligen inte den enda gotlänningen som sökt jobbet... De e lite småkul o tufft faktiskt.. Må bäste gotlänning vinna ;) hehe...
Näe då..Är nog ett par st som har sökt det jobbet...

Hmm..
Näe om man skulle ta o göra sig i ordning o sen ta o försöka sova..
E väl inget direkt roligt på tv...
Las Vegas, NCIS & Simpsons har ju redan varit ;)

Åker hem med båten vid 11 imorn då.. Så kommer hem på eftermiddagen.. Skall bli skönt o få komma hem o ladda inför helgen... Lr ladda inför lördagen iaf.. Söndagen skulle jag iofs kunna ta o ladda mentalt inför den kommande (misstänker de iaf) bakfyllan...
Kan ju hoppas man mår bättre då än i lördags..
Så kan jag ju hålla tummarna för att Jonas inte får ngn dum halsbränna ;)

Näe men iaf..
E de ngt så kan ni höra av er imörra efter typ kl 15...då e jag nog i någolunda form hemma..

Över o ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0