Det här e fan aggresiva dagen !

1. Kattjäveln som stryker runt här har nu spöat upp Råttan och jagat iväg henne.. Har letat som fan men kan inte hitta henne.. Jag ska spöa den katten !

2. Läste ett forum ang. övervikt/fetma osv på aftonbladet.. Och det var en viss person som jag hajjade till över som gjorde mig ännu mer förbannad !!
Så många fördomar ! Så mkt skitsnack ! Och att hon blev äcklad av "fettotanterna på 200 pannor och deras döttrar på 100 pannor!" Jag vill spöa den personen med ! Hur fan kan man yttra sig så som hon/han gjorde (de va ett rätt långt inlägg hon/han hade skrivit) ?? Den personen hade iaf ingen som helst jävla koll på läget om någonting.. Okey, den personen äcklades över överviktiga, men en sak är säker.. JAG ÄCKLAS över den personens BRIST PÅ INTELLIGENS !! De e sånna personer som får mig att bara vilja typ spotta på dom, ge dom en snyting, förklara hur värdelösa dom är och sen fråga hur det känns att vara så värdelös och sen gå därifrån med ett rätt tillfredställt flin på läpparna..

Jag HATAR verkligen sånna människor.. Som ska sätta sig över andra och förklara sitt förakt utan någon som helst koll på situationen ! Sånna människor är bland de värsta jag vet !


Över o ut

Kommentarer
Postat av: Danne Och Anna

vi håller med dig !

2007-10-17 @ 22:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0