Dejt?

Sitter o pratar på msn me en snubbe om dejter.. Han kanske skulle på en.. Och då kom jag o tänka på.. Vad fan är de som gör att sånna grejjer räknas som en dejt egentligen?

Tror inte jag blivit mkt klokare..
Kan inte folk skriva i kommentarerna va dom räknas som en dejt? Jag vet att de finns folk som läser ;)

Berättar också om en kille som jag träffade i början när jag precis hade flyttat till Lkpg.. Som tjatade till sig en fika..
Och jag va egentligen inte alls intresserad men tänkte ge honom en chans.. Dumt Sarah, dumt !!
o sen när vi skulle fika o så..så tog jag upp min plånbok för o betala mitt o han bara "stoppa ner den där!" typ som en jävla befallning.. För han skulle betala... Och jag kan betala för mig själv, får typ ångest annars.. Så stod typ o tjaffsa om de e i typ 5 minuter.. till slut så gav jag mig...

0 efter fikat så skulle jag o handla hem lite käk o sånt.. o han följde efter..och typ kommenterade va jag köpte.."fan va äckligt de där är" o man tänkte ju bara håll käften de e inte du som ska käka de..o när jag betala gick han före o började packa ner mina grejjer o jag kände bara "Ge fan i mina saker!!!"och jag tyckte jag visade att jag inte alls va intresserad o när jag gick hem mådde jag typ skitbra av o slippa honom o att han nog fattade att jag inte ville ha me han o göra...o så fick jag ett sms där han skrev att de va så trevligt o blaha blaha..o träffas igen osv.. o jag bara "helvete heller!!!" skrev jag..o innan vi ens hade träffats så hade han börjat berätta för sin familj om mig o dom tyckte han skulle bjuda me mig på ngn jävla släktmiddag...

Hmm.. Verkar som jag drar åt mig en jävla massa miffon...
WHY?!?!?!

Iaf..

Honom slapp jag efter de....


Över o ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0