Dagen efter..

...e aldrig spec. rolig ;)

Och jo Pernilla, den Grekiska rullen är bäst ;)

Igår jobbade man iaf.. Sen så va man på fest i Levide.. Poppis man va när man kom då ;)
Kom upp på övervåningen och gick dit alla satt o alla bara "SAAAAAAARAAAAH!" jo de e jag ;)
Hehehe..
Näe men de va väl rätt trevligt tyckte jag..
Åkte hem vid typ kvart i ett... Va så grymt jävla trött då.. Och en aningens onykter med...

Va rätt så stressad igår, så gjorde mig i ordning innan jag stack för att jobba så de va att åka direkt till festen efteråt..

Så har man bytt hårfärg med.. Va så trött på de blonda, men valde bara toning eftersom jag vill ha fram min naturliga hårfärg till slut...


Över o ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0