Crazy är väl bara förnamnet..

Skall bara ge ett svar..till:
Välj Kommentar Tidasc
Anna om Samma sak hela tiden, och jag är...

Tyvär tror jag livet går ut på upprepelser...


I HELVETE HELLER, För de går jag inte med på !!

Iaf.. Igår var det torgdagen.,..Var mest med Zandra..men fick va hemma lite på eftermiddagen eftersom sotaren skulle komma..
Sen så duscha jag o gjorde mig i ordning innan jag stack ut på Hemse..

Kvällen & Natten.. Herrejävlar !
Haha..
Åkte till Hemse Matsal me Virre & Peter.. Robin kom också.. Vi skulle bara kolla läget..
Men jag hade faktiskt druckit en grogg så jag ville ha mer !! =P mwoahaha..
Så dom åkte hem och ensam var jag kvar, nu jävlar skulle de festas !
Och jävlar vad de festades =P
Öl, öl, öl, öl.. Jaaa...en MASSA ÖL till MIG!! =P
Sen så träffade man Annicka, Pernilla & Nathalie..
Annicka bjöd på en öl, och de tackar man inte nej till..
(saker är som dom är men igårkväll tänkte jag inte bry mig, för de hade jag NOLL lust till)
De sjöngs en massa karaeoke.. De va så jävla snorkul ! =P
Sen stängde dom vid två (tror jag..jag höll iaf INTE koll på klockan under kvällen)
Då va de efterfest i Annickas storasysters lägenhet..
De blev jag, Annicka, Pernilla, Jonas, Thomas, och en Simon...
De dracks ännu mer..
Sen så va de "tävling" och "utlärning" i köket..
Haha.. Crazy fucking natt..

Kom hem 05.40 imorse..
Vaknade 12.30 idag... Och hade ont i huvudet med ett litet illamående..
Men de va de ta mig fan värt ! =)

över och ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0