Barnvaktande..

Har man sysslat me idag...
Trött som fan e man... Jissus..
Känner för o gå o lägga mig men då lär jag aldrig somna inatt o kommer va så snuskigt trött imorbitti när de e dags att åka till båten..
Orka !

Så ska dricka en kopp kaffe, gå ner o sätta mig o se tv.. Las Vegas börjar ju snart ;) sen så ska jag ta o tvätta lite med.. iaf jeansen o två tröjor.. De behövs..

Dom två jag hade tänkt ha imorn e inte jätterena, inte jätteskitiga heller..
Men dom e iaf inte rena :)
Så de blir o tvätta..

Tur man e gammal nog att kunna tvätta ;)

mwoahahaha..

Aja..
Skönt o slippa behöva fundera på va jag ska göra i veckan iaf.. har skrivit de tidigare, men ska bara påpeka de en gång till, så alla vet hur skönt jag tycker de e..;) Men jag tycker INTE de e skönt att behöva gå upp kl. 5 imornbitti.. Men de får de va värt :P

Över o ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0