Trötta dagen idag...

För igår var det haderajan..
Var hur trött som helst.. sovit dåligt sen barnvakt tillsammans me Zandra..
Sen tyckte Virre & Peter att det skulle drickas öl o festas en aning..
Till slut så tyckte jag väl "okej"
Så vi begav oss till peters mamma först.. var där ett par timmar kanske..
Stod o prata mkt me både peters storasyster o mamma..
Emma som tyckte jag skulle flytta upp till sthlm =) hehe..
Sen till slut så fick vi skjuts till Garda, för där var det Nostalgi Afton..
Jag var på lyset efter all ouzo (lr hur de stavas) blev en hel del :P
Men men.. Det tackar jag för :)
Pratade med folk o så..
Sen blev jag road av 2 f.d vänner med..
Ensamma så vågar dom inte stå för det direkt, men tillsammans då
är dom lite modigare och vågar visa vad dom tycker om mig..
Men som med alla andra så tar man de med en axelryckning o bara
tycker det är barnsligt/roande =) hehe
Till att vara dryg...
Well..lider ju inte jag av direkt..
Sen skulle vi hem i nättras, men de va lite värre..
För vi visste inte alls hur vi skulle ta oss hem..
Och vissa hade en jävligt dålig attityd för o va kompisar..men men..
Till slut så blev iaf jag o jonas rätt trötta på det hela o bestämde oss för att gå hem !
Ingen som ville ta upp två liftare heller...taskig attityd..
Men sen vände vi efter att jonas hade pratat med sin far, som också var med i Garda
(den gubben gick ju o vann en massa på lotteriet..4 lotter, 3 vinster)
Han hade iaf fixat att vi skulle komma hem..
Virre & Peter sov här då.. I Hannas rum, för de e de enda Virre kan sova i eftersom det
spökar här..hehe.. Själv la jag mig i lillebrors dubbelsäng och sov jävligt konsigt...
Vaknade o jag låg diagonalt över sängen..hehe..
Gick ner för att dricka vatten, var grymt bakis o törstig, tog med mig Allfåns ner så han
kunde få gå ut o pinka..
Idag så har man gjort lite smått... Fram till för kanske 30 min sen så har jag varit med Zandra..
Imorn kommer mor, far & lillebror hem..
Hanna får ta allfåns imornbitti för jag vill ha sovmorgon :P

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0