Trött ?! Lagom...

Jo imorse då... INNAN klockan 08.00 (gissar fan på 06.00) kom mamma in till mig o Hanna när vi låg o sov o sa att vi skulle städa.. "Yeah right !" sa jag o Hanna o somnade om...
Upp klockan 06.00 och STÄDA ?! Naij due =)
Näe men gick väl upp vid halvt tio ? Jo de va väl ngt sånt..
Har faktiskt varit jävligt lat idag... Men har städat... liiiiiite..
Är ju så grymt tråkigt o städa när man gör de på order ^o)

Hann också kasta varpa med lillebror.. Han fick smisk =)
12-4, 12-1 & 12-6 =) Känns rätt bra...
Tror jag e bättre nu än när jag kastade "på riktigt" för typ 6(?) år sen..
Men men.. E grymt sugen på att börja kasta igen =) Spec. när jag lyckas få
varpan närmre stickan än 1 m ;) höhö...

Allfåns va lite konstig förut med.. Rädd för att gå nära kanten av trappan.. Helt livrädd typ..
Hjälpte inte ens o locka me korv ! o_O DÅ är de ngt som e konstigt... !

Well well..
Imorn bitti kommer min äldsta moster o hennes två osnutna ungar.. Mina kusiner alltså.. Och den enas flickvän..

Näe nu fick jag ont i nacken...dessutom kommer jag inte på mer o skriva.. Har funderat en massa på de som hände igår..

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0