Middag & Poker

Idag började dagen rätt lugnt..lr njae =)
Ida var förbi med ungarna en stund innan dom skulle till bvc..
Sen så var jag o Hanna på hemse, det blev en snabbis för mig på bolaget..dom enda snabbisarna jag får nu för tiden..höhö..
Sen hem o direkt börja på maten.. Hade bestämt att jag skulle bjuda Virre, Peter, Gittan & Örjan på mat.. så jag o Hanna var kungar i köket 1,5 timme.. =P
Blev kyckling och potatisgratäng...
Det var gott...
Men jag sa ju också att jag o Hanna va kungar i köket ;)
well..
Nu väntar jag på Zandra, Peter, Virre, Anna & Tony..för ikväll blir de poker..
Får hoppas att Jonas dyker förbi med.. För han jobbar ikväll... Skulle ju va trevligt.. Så får Jonas också
spela lite poker =)

Sen är de inte så mkt mer..
Zandra skall iaf stanna här över natten, för vi skall iväg imorn..

Hanna skall till Fide puben, så får se om hon kommer hem lr hur de blir.. Blir nog så tror jag, o om en av hennes kompisar också skall sova här..

Näe är inte så mkt o skriva nu...

Over and out

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för igår!

2007-07-21 @ 21:34:23
URL: http://lillfraesarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0