Idag då...

Eftersom Rille igår påpekade att jag hade ju inte skrivit ngt om honom så får jag väl börja dagens blogg med det, sen borde han allt va nöjd =) Haha..
Får väl hoppas att de gick bra idag för hans del idag då, skickade iväg ett litet "f*** them"sms när jag vaknade..

Well well..
Vaknade, åt frulle, drack mitt obligatoriska kaffe sen begav jag mig iväg till linde berget med allfåns, mor och syster.. Var trevligt.. Dagens bästa väder var iaf då..
Tufft att man kunde se både hemse, rone, fardhem?, linde (skräll, ligger precis nedanför;)..) och burs kyrka.. kanske var en till, men de minns jag inte...äsch då :)
Hehe..

Jaja.. Mer då..
Var ute me allfåns förut vid halv nio nu ikväll med..
pratade me zandra-dee i tele med..
mmm.. mer då..
Sett på tv o så..

Imorn åker mor, far o lillebror på semester till Gbg.. Så jag o syster har huset för oss själva..dock festförbud =) höhö... men va gör de då..

Näe inte så mkt o skriva ändå..
Händer väl ngt snart o då blir de mer..

Man bor ju där alla intriger o allt drama utspelar sig...

"Im the one you love to hate" ;-)

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0