Hemme !

Yes, nu är jag hemma på ön igen.. så ni kan torka tårarna gott folk ;) haha..

Kom med båten straxt efter 18... Åkte från Lkpg 10.05.. så ni kan ju räkna ut den "underbara" restiden själva... =)
Va t.o.m en kändis med på båten idag, och nej.. jag menar inte mig själv (är ju onödigt eftersom det är en självklarhet ;P ) Utan Måns Zellmerlöv (lr hur hans efternamn nu stavas..e inget fan så jag bryr mig inte ;P) iofs.. de grabben gör, det gör han bra.. Men jag är iaf inget fan.. Han spelade tydligen på hamnen idag.. Massa småtjejs-skrik.. Gissade vem som skakade på huvudet och flinade :P JO! Jag..Sarah...Sven.. H ! The one and only ;P hehe..

Well well...
Fan va skönt o va hemma..
Hade en bra o skön semester i Mantorp... Skall inte säga ngt annat.. så slipper Danne gråta om han läser de här =) Mwoahaha.. Näe då... Hade de trevligt.. Psyk-Signe är tuff ! =) Fast hon springer in i väggen =) hehe..

Såg också Pirates of the...3 (försöker dölja min osäkerhet på hur de stavas ;) funkar de ? ;P ) Haha.. Jo men självklart... =)

Imorn.. Hmm.. SOVA !! =P Och mysa med bebis såklart.. Och dricka massa RIKTIGT kaffe =) hehe

Näe e väl inte så mkt mer o skriva nu..

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0