Helgens bekännelser....

Lr vadå ? Inte direkt några bekännelser som kommer skrivas här, tycker inte riktgt det finns några...

well..any way..

I torsdagskväll så kom Danne hit.. Gjorde inte så mkt då.. för som han så var också jag trött.. så det blev snack o en film..

I fredags "guidade" jag Danne på hemse.. (det tar väl 5 min?) hehe... Var på bolaget, så köpte jag kattmat till råttan och fido..för deras var ju slut..typ.. fanns några små bitar kvar.. Sen så satt vi här hemma o snackade o Syster var med också.. Sen väntade vi på Emma, Peter & Virre... Skulle först på vadstuck på ekbacken men det blev Fidepuben.. Men det gjorde absolut ingenting.. för jag hade skitkul.. Träffade så gott som alla.. Även Danne träffade folk han kände.. hehe..de tyckte jag ändå va mysko.. Thomas bl.a som jag kännt sen jag var liten kände han genom lumpen.. (det är inte världens som är liten, det är gotland som är stort ;D) Och har faktiskt 2 jävligt roliga filmer på mobilen från kvällen.. vart väl lite rund under fötterna... hehe.. de märktes av i lördags..

Jaja.. Sen kom vi väl hem lite efter halv två tror jag.. Jag gjorde fyllekäk till mig och Danne.. Så gick vi upp på mitt rum och åt och drack varsin cider.. Trevlig som jag var så somnade jag medans vi låg och pratade.. snäll jag är ;) hehe.. jaja..

I lördags mådde man väl inte helt 100 =) hehe.. Men de blev lugnt, Danne skulle på sin kusins bröllop och jag åkte till Lojsta där vi skulle träna kubb, grilla och partaja.. Hade skit kul! =) Sen kom Danne med.. Sjöng karaeoke :P hehe.. Vi var typ kungar på det.. var till slut jag, danne och jonas som satt och skrålade i micarna :P hehe..

Och imorse så gick jag o Danne upp typ 8, för han skulle åka hem.. Så han packade sitt så gick vi ut på hemse för han skulle ha cigg och jag skulle ha snus... Jag behövde inte visa leg, men de behövde han =) mwoahaha.. jaja.. Sen satt vi på en bänk i en timme o snackade medans vi väntade på hans morfar...

Känns rätt tråkigt att han har åkt hem..var riktigt kul att han var här, även om de va lite tjaffs (på skoj då =)..) Får se när man ses nästa gång även om det lär dröja ett tag.. Men nu har vi iaf varit och hälsat på varandra.. Även om Mantorp är en jävla håla ;) haha..

Imorn skall jag iaf vara barnvakt.. skall dit lite innan 8 o dricka en kopp kaffe innan dom åker.. Sen vet jag inte hur veckan annars blir, skall iaf vara med Zandra-Dee på torsdag och på fredag.. Då jävlar är de Kubb VM.. Årets bästa lag "Vi vet inte vad" består av: Mig (H), Virre, Peter, Örjan, Jonas & Emma... Kungen i spelet får se upp för kungarna på plan ;) mwoahaha...

Jävlar.. det blev en rätt lång blogg.. men de gör inget... =)

Over and out

(jag vill ha kaffe)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag skall vara er lilla coach. Öldrickande coach =)

2007-07-30 @ 21:21:26
URL: http://lillfraesarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0