Ensam ikväll

I princip.. Robin o Sofia är hos Robins kompis som tydligen fyller år.. Moster är hos en kompis & Mor o Far är på fest i rone..
Jesper, Hanna & Filip är iofs hemma.. Men bilr nog en rätt ensam ikväll ändå misstänker jag,...
Så jag lär väl sitta o se på filmen på tv4 film, och dricka vin... Såg förut att i tevebilagan att den gick kl. 21 ikväll.. Lätt att jag skall se den ! Såg den för typ 2(?) år sen.. Och garvade som fan när jag ser den.. Så den filmen blir de ikväll.. Ska duscha o så om en liten stund o fixa till mig...fråga mig inte varför, men de e kul ibland.. =)

Skall också lägga in bilderna från igår på bilddagboken.. Var bl.a på fårö.. badade i blå lagunen.. Var i visby och åt, sen gick vi ner till almedalen o lyssnade.. är politikerveckan nu.. Vår statsminister dyker inte upp under veckan,... mes... Men men..vill han fjöla så var så god.. Gillar inte moderaterna alls, men de e ju deras problem =)

Idag har jag inte gjort så mkt...
Mest tagit de lugnt..
Har inte haft så mkt att göra..

Imorn ska jag iaf på stånga spelen o se när anna kastar varpa.. Skall hejja på dem och psyka andra ;) mwoahaha.. im a bad ass =)

Over and out

image2

Kommentarer
Postat av: Marlene

Du anar inte vilken lyx det är att få bada! Här har det bara regnat. Och skulle det vara sol nån dag så är det just dom dagarna jag är fast på jobbet. ;)

2007-07-14 @ 20:30:26
URL: http://senses.blogg.se
Postat av: Anna

Allt för dig babe <3

2007-07-16 @ 18:21:13
URL: http://lillfraesarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0