Besviken

och ledsen.. Det är något som jag varit dom senaste dagarna..Mer än vanligt..

Förstår samtidigt som jag inte förstår varför det blivit som det blivit.

Men jag vill inte vara ledsen så jävla ofta som jag är... Märks inte allt för ofta eftersom jag vill hålla skenet uppe.. Sen att snacka me ngn...vadå ? Det hjälper bara om folk verkligen lyssnar och bryr sig (sen vad jag menar med det är väl skitsamma?)

Så trött på allt...

Varför kan ingen försöka ha förståelse för mig ?

Tack Anna mitt hjärtegryn för pratstunden i förrgår natt... hade bara tänkt snacka i 20 min kanske, men de blev visst 1 timme & 40 min... Saknar dig som fan ! Hade varit trevligt om vi fick lite tid att umgås du o jag... Kommer inte ihåg när det var senast...



Well well.. Var tvungen att få skriva av mig lite.. jag orkar inte vara ledsen o besviken så ofta.. Folk lovar o lovar.. Men det är ju ingen som riktigt kan hålla det.. Så varför lova ngt.. Man blir ju bara ledsen o besviken...

Men man får väl hoppas att folk märker det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0