Världens bästa jobb ? Näee...

Det är fan sjukt.. Okey för att de kan hända i verkligheten, men att utsätta ngt för ngt sånt som en "övning" de e bara sjukt !!
Och en anställd som får dödsångest och så.. Att framkalla ngt sådant hos en anställd.. Näe.. De är åt helvete fel !!
Hade mina chefer utsatt mig för ngt sånt hade dom allvarligt åkt på stryk ! Jag hade inte brytt mig.. Nävarna och alla möjliga svordomar hade åkt fram..
Så ni som vill anställa människor som ni kan utsätta för sånt.. Nu vet ni, mig behöver ni ens inte bry er om...


va jag snackar om..kolla länken så fattar ni..
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1460615.ab



De e fan så man blir förbannad !


över o ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0