Trött...typ...

Yeo..Är trött..Har städat och så...idag med..
Är också lite irriterad..Tycker saras värdfamilj är dumma i huvudet..så de så !
Mmm.. riktigt stjärtig stil tycker jag..
Inatt kommer syster hem..lurade henne förut idag och sa att råttan va dum i huvudet för hon hade börjat dräggla och sprungit runt i cirklar..Och hon gick på de.. Hon har varit i sthlm för länge den där ungen, har väl drabbats av sthlms-sjukan..;) hehe..

Allfåns va iaf dum i huvudet idag..Han rymde när vi va ute och gick... Fan va arg jag vad.. Olydiga skithund ! Pinsam som fan..Började springa ut mot hemse o sen in på en massa folks gårdar.. Helvete va arg jag vad, men till slut så fick jag tag på den bajshunden..

Aja..inte mkt mer o skriva just nu..


Över o ut

Kommentarer
Postat av: Anna

Dumma Allfåns!

2007-12-08 @ 11:08:25
URL: http://lillfraesarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0