Trött..Trött.. TRÖTT !!

Mmm.. Som ni fattar så är jag trött... (om ni inte är totalt blåsta..jag säger inte att ni är de men jag vet att de finns ett x antal sånna människor..)

Näe men min sömn har ju totalt förändrats.. Jag får inte lov att sova ut längre.. Klockan 6 är de som gäller för att Pysen ska få komma ut och bajsa, kissa & sen få frukost.. Då tar jag en kopp kaffe och sätter mig i soffan..

Näe men de har gått bra me Pysen.. Han är duktig.. Sover bra på nätterna.. Fast dom två senaste har varit lite småjobbiga.. För han har börjat fåna sig o pipa och ordna.. Och ska upp o kolla i sängen.. Så jag tar upp honom en liten stund så han får kolla.. Va de nu är o kolla på ? Ett rött täcke.. Men skitvackert.. Näe sen får han gå ner i sin korg o ordna och till slut så lägger han sig ner och somnar..

Blir mkt o hålla sig hemma och kan inte sticka någonstans hur som helst.. Men vadå.. Med mitt sociala liv så är de ju ingen större skillnad ;)

Haha.. Sorgligt ;) Men any way.. Det gör faktiskt inte så mkt.. Blir lättare när han blivit lite äldre.. Han är ju fortf. en liten bebis.. Så har han fortf. sin valpmage.. Sån som dom har när dom är valpar.. Och de e fult :P hehe.. Men han är söt ändå..
Går också riktigt bra tillsammans me dom andra djuren.. och det är ju skönt..

Näe nu orkar jag inte skriva mer..

Men Jonas.. NU finns en ny blogg..


Över o ut

Kommentarer
Postat av: Jonas

Ja ser de väl! ;) Haha. Och de blir visst en stor social skillnad, nyår tex :/

2007-12-21 @ 12:24:35
URL: http://floffrickard.blogg.se
Postat av: Daniel Och Anna

Gott Nytt År Gumman! Hoppas År 2008 kommer bli ett bra år för dig! ta hand om dig nu ! Massa kramar från Danne och Anna

2007-12-31 @ 21:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0