Nu e´re helg igen..

Ikväll har de varit luciakväll på Högby..Men jag satt hemma.. Drack glögg, öl (och lite mysko kaffehalve) och såg på Legally Blonde.. Jag tycker fan den filmen är bra.. Reese Witherspoon är bra ! Bra, bra BRA !! :P

Yeo yeo..
Har sett scary movie 2 också..gick på Tv4 film.. Bästa av scary moviefilmerna..

Imorn..

Städa lite..
Gå på bolaget...
Städa lite mer..
Bli full som en alika.. lr njae.. Ska fixa o gå hem, och inte va så jävla bakfull på söndag..

Söndag..
Hämta hem min lilla plutt nr2.. (Fido är såklart min lilla plutt nr1)


Btw.. Råttan va nog den enda som gillade min snökaka, den lilla tjuvkatten.. Fy på henne.. Men hon har alltid varit störd den katten..

Blir o fixa försäkring på Pysen.. Passar på o fixa till Fido & Råttan då med.. (pinsamt nog så är ingen av dom försäkrade..men de ska bli ändring på de)

Måndag..
Upp tidigt ! Vakna med kiss på golvet.. (för att alla ska fatta så kommer de självklaret inte vara mitt piss, utan Pysens.. Men kommer ju självklart ha tidningar och sånt på golvet.. Måste köpa lite foder o sånt med.. Ska kanske införbi granngår´n och kolla efter halsband.. Även om jag hittat ett skitsnyggt på Zoo Market inne i visby.. Men det stället och uttrycker "överpriser" går hand i hand..


Näe nu orkar jag inte skriva mer skit..

Btw.. Min snökaka.. Den blev dålig.. Var den med i "Bra eller Anus"-leken hade de blivit anus.. Osis..


Över o ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0