När och fjärranspelet..

Yeo.. Det har jag spelat ikväll.. De va tre lag.
1. Jag & Anna
2. Jonas & Nöten
3. Elin & Tony..


Efter halva va Tony och Elin tvungna att dra..

Iaf.. Det hela slutade precis som jag visste innan..och som Anna också visste ;)
(kommer säkert få kommentar från både henne och Jonas)
Men anyway..Jag och Anna vann ofcourse.. ;););)
Mwoahaha.. Suck on that !

Imorn så är de konfirmation..Ser väl inte fram emot att sitta i kyrkan en timme..
Men de får väl va värt de.. Kommer ju få se lillbrorsan i klänning.. ;) Mwoahaha..
(som varken jag lr Hanna har tvingat på honom)

Aja..
Nu har katterna fått mat med, passade på att handla i affären innan jag åkte till Jonas..


Över o ut

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi var bäst! Fuck the rest! haha!

2007-12-09 @ 22:28:09
URL: http://lillfraesarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0