Men va fan då !

(jo de får bli rubkriken, för nu kollade jag på klockan..och den är just nu 00:02!!)

Hmm.. Skit också...
Lär vara vaken hur länge som helst ikväll, för jag ska läsa i min bok när jag gått o lagt mig..
Jag har tänkt på en grej.. Jag funderar på att dygna.. Att jag e vaken hela natten.. För jag lär inte ha läst färdigt förräns 5 på morgonen.. Snacka om att jag borde ha ett nattjobb lr ngt liknande.. Skulle vara skitbra!!

Mmm.. Imorn är de luciakväll på Högby..Men jag skall inte gå.. Jag kommer bara bli förbannad av de, de vet jag ! Det blir jag alltid på sånna där grejjer..

Mamma börjar tro att jag har utvecklat en social fobi.. Men de stämmer inte.. Jag är bara trött på folk.. Ikväll så frågade hon mig när jag va ute på samhället senast.. Häromdagen tyckte jag, va ute me Mattias när han gjorde div. ärenden.. Och innan dess ? "jo de va i lördags när jag skulle till jonas... lr näe..de va i måndags när jag va me Zandra till vetrinären"..
Hon frågade om jag gick ut förrutom när jag va ute me Allfåns... Näe inte direkt mkt tyckte jag, jag har ju ingen anledning?
Började hon snacka om "fånge i huset" näe för fan..
Men jag har ju ingen anledning till att gå ut.. De finns fler anledningar till att inte göra de..
1. Det är bara skitväder hela tiden.. Hur kul är de o va ute då ?
2. Jag är pank..Så jag kan inte gå och handla ngt..
3. Jag har ingenting att göra där ute..
4. Hur kul är de då...Gå runt på samhället och glo på alla jävla puckon som finns?

Näe då sitter jag hellre hemma med djuren och pysslar om dom, målar, ritar lr va fan jag känner för..
På lördag va jag sugen på att öla lite.. Snackade me Annicka förut om de idag, vi fick se.. Skulle höras på lördag.. Men nu vette fan om jag har så stor lust till de.. Men de gäller ju att passa på innan de e försent..


Över o ut

(de va mkt man fick me på ett par minuter)

över o ut part2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0