Lata dagar..

Och jävligt slöa..

Mina dagar ser ut såhär:
06.00 Vaknar och säger gomorrn till Pysen
06.10 Går ut med Pysen så han får kissa och bajsa
06.25 Går in och gör iordning Pysens frukost
06.30 Sätter på kaffe
06.35 Knäpper på tv;n och zappar runt
06.50 Dricker en kopp kaffe
07.00 Ger Pysen frukost, dricker en till kopp kaffe


Osv..
Näe men de e ju inte super kul.. Har mest sett på film.. Spec. på mornarna..med avbrott då Pysen ska kissa lr bajsa lr både och...

Nyår blir iaf o sitta hemma..

Har också tänk på en grej.. De där me att man glider ifrån kompisar.. När jag tänker efter så gör det faktiskt inte så mkt egentligen.. Det är som det är..Och är de ngn man absolut inte vill glida ifrån så ser man till att man inte gör det..


Näe nu orkar jag inte skriva mer.. Och inte är de ngn på msn o snacka me heller.. Va fan, jag som så sällan sitter vid datan nu för tiden.. Men aja..


Över o ut

Kommentarer
Postat av: Anna

Yes thats the shit!

2007-12-28 @ 10:57:25
URL: http://lillfraesarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0