Jag är sjuk...

..mmm..och vissa har väl lite kommentarer på de.. Men nej.. Inte sjuk på de sättet.. Inte mer än vanligt iaf..

Har feber o mår kasst..tror magen e i lite uppror med.. Och varför skulle jag skriva med de för då ? Jo, för jag kände för att göra de..
Mormor har varit nere nu med sin karl.. Iaf.. Vi snacka om de där me bloggar..
Och jag berättade att jag har en.. Och hon började fråga en massa om det då.. Och så sa hon att de kommer ju alltid stå typ.. Och att man kanske ångrar sig sen va man skrivit om.. Men de där me magen..Alla har väl varit lite kassa i magen.. E ju inte som att man gör som kändisarna då (om man då inte e en sketen liten wannabee) och skrevar upp när man kliver ur en bil och blir fotograferad.. Aja, vill man få murran förevigad på bild så är de väl ett rätt enkelt sätt..

Tänk på de om ni nu skulle va sugna på de..
Bli kända..
"Glöm" trosorna hemma..
Kliv ur en bil utanför en premiär lr klubb..
Och voila ! Murran är förevigad på bild för alltid..

Kanske man kan sälja som t.ex. paketresor till alla som gillar att fläka upp och visa upp sig..Mmm.. De ni.. ta er en funderare på de..

Egentligen de där me o göra så.. Fattar inte riktigt grejjen med de.. Och jag klarar mig nog utan en förklaring.. De får visa-murran-fantasterna hålla sig till..

Idag så har jag iaf följt med Zandra till vetrinären med Lowe.. För han kunde inte bajsa.. Förstoppning med andra ord.. Det slutade med att man kom hem efter 3,5 timme.. De va rätt drygt.. Först fick han ngn vit sörja.. En hel del vit sörja.. Sen skulle han röngtas.. Fan vilka sexiga men tunga förkläden jag och Zandra fick ha på oss då ;) hehe.. Sen fick vi gå ut och gå med honom i en timme.. Sen kom vi tillbaka.. Då blev det ännu en röngten och sexiga förkläden.. Det hade börjat "vandra" men skit vandrar väl inte ? De glider? Pressad? Aja, de e ju iaf skit samma.. Så de blev en till timmes promenad ute.. Sen blev de sista röngten och sista provningen av dom där sexiga förkläderna.. Jag vill ha ett sånt :P Efter sista och tredje röngten så hade de "vandrat" på rätt bra så vi va tydligen färdiga då..

Kom hem och käkade.. Efter kanske 2 timmar så ringde Zandra.. Hon och Lowe va typ utanför så dom kom in och jag o zandra drack kaffe o snackade i kanske 2 timmar.. Annars har de inte blivit så mkt mer..

Imorn så vette fan va som händer.. Men de märks..


Över o ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0