Ful Jul & Grått Nytt År !

Yes.. Snart är dagen över.. Och jag som är så anti-julen har ändå inte så mkt att klaga på..
Några garv blev de med.. Bl.a när jesper spillde ut mammas vinglas och hanna gnällde och spillde precis efter de ut lite av hennes julmust..
Fast mest garvade jag av att jag tyckte när dom andra sa att Råttan hade kissat i mammas mun..Men så va de inte.. Hon hade kissat i mamma o pappas säng.. Hur fan jag kan få de till mammas mun..men anyway..

Har sett på tv..käktat mat..pysslat me djuren..Delat ut klapparna..

I år har jag fått: (förutom Pysen)
Rosa mp3
Bajspåsar me dödskallar på
Vantar
Kaffekopp me dödskallar
Transformers på dvd
Cdskiva me Nationalteatern
En dvd med 4 simpsonsavsnitt (fick jag av mig själv)
har för mig en grej till..men spelar roll..
Helt okey klappar.. Jag diggade spec. bajspåsarna

Håller på o laddar mp3;n nu.. Men datajäveln vill inte installera den så jag kan lägga in musik.. Jag är väl inte världens största datanörd direkt.. yeye..

Näe nu ska jag ner.. hoppas på att de finns kaffe nere..

Över o ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0