En jävligt bra helg ändå..

Yes.. I fredags satt jag själv hemma på kvällen.. Såg leagally blonde & scary movie2.. Drack glögg, öl & kaffehalve..Bakade en rätt äcklig kaka som jag döpte till "snökaka"...

Igår.. Då va de partaj vid Jonas.. Det var jonas, elisa, anna, jag, arvid, peter, virre, nathalie och robin (snoppin som peter sa)..
Vi spelade kort.. Jag förlorade i skitgubbe.. Sen spela vi "finns i lojsta träsk" jag förlorade iaf inte..
Vi lyssnade på musik, tog kort och hade de jävligt trevligt.. Hade skitkul..

Virre & Peter bangade först..(åkte hem)
Sen vid 01.20 så bestämde jag o arvid att de va dags o gå hem..Jag va snortrött och de såg ut som att han skulle somna i vardagsrummet.. Och Nathalie och robin bestämde att dom också skulle ta o gå hem.. Så vi skiljdes på trappan och gick åt varsitt håll..

Vaknade imorse vid 08.30 av att farsan ropade att vi skulle iväg o hämta Pysen.. men de tog typ ett bra tag ändå innan vi var iväg.. När vi va framme tittade jag in genom fönstret som fanns på dörren.. Höll på o dö.. Där va pysen och hans 10 asmysiga syskon.. Jag ville ta me allihopa hem =) hehe..
Sen så kom vi hem då, med en ny familjemedlem.. Min lilla plutt..

Allfåns tyckte pysen va lite läskig :P hehe.. såg kul ut.. Sen kom Arvid ner och drack lite kaffe o va me ute när pysen skulle pissa.. Arvid va rätt poppis hos pysen.. Iaf hans känga, de såg ut som pysen skulle "våldta" den ett tag..
Men de går ju inte.. Han e ju så liten, då sysslar man ju inte me sånt..
Kanske har fått en pervers liten snuskis me mig..hehe..

Näe men hur som haver.. Den här helgen har varit skitbra !
Och imorn kommer antagligen Zandra-Dee och hälsar på mig o den lilla skiten.. för han e verkligen liten.. Fido är t.o.m större :P hehe.. Men de e inte länge tills pysen växt om.. De går läskigt snabbt de där..

Näe nu får de räcka me o skriva.. Blir mkt..

Över o ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0