Blöt hund

Yes, en blöt hund ligger här brevid nu..
Har duschat Allfåns.. Skönt att han inte har ngt emot vatten..
Så jävla råskitig han har varit efter alla bad och dopp i smutsvattnet i alla diken och pölar..

Har rensat igenom i min walkingcloset med.. Så man får in all skit jag inte behöver på rummet + skrivbordet som står här ute på hallen.. Så har städat lite på rummet.. Skall försöka få iordning hallen här uppe med imorn innan morsan kommer så slipper jag höra ngt jävla gnäll om det..
Men gör säkert ngt fel så hon får säkert ngt att gnälla över ändå :P hehe..

Så har jag typ 3 finnar som är typ 1 mm stora på underkäken.. Och jag har inte krattat sönder dom lr ngt...(inte för att ngn bryr sig..men stolt e man :D haha.. Ska se hur länge jag klarar att låta bli dom.. Dom syns ju knappt.. E ju inte som världens fetaste blämma mellan ögonen lr ngt ;D..)

Lyssnar på the sounds me.. de e bra skit.. Blir nog lite Danko Jones & National Teatern med misstänker jag..


Över o ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0